Trent leírás
- Részletek
- Kategória: SimSig Irányítóközpontok
- Készült: 2009. február 23. hétfő, 19:17
A valós Trentnek - melyet 1969-ben nyitottak meg - a területe dél felé Loughborough északi végéig, kelet felé Nottinghamig, észak felé Chesterfield határáig, és dél felé Spondonig terjed. A SimSig verzióban megtaláljuk még a Kirkby Summit panel egy részét Mansfieldig, és számos alakjelzős szolgálati helyet kelet felé Newark és Allington irányába. A Robin Hood vonal déli részét szintén tartalmazza. A SimSig fejlesztőgárdájának meglepetésére a valós Trent részben a "Nottingham Express Transit" (NET - nottinghami villamoshálózat) rendszer egy része fölött is "uralkodik", mivel a Robin Hood vonal és a villamos párhuzamosan futnak, több vasúti átjárón osztozva. A megnyitás idején a körzetben a szén volt az uralkodó, számos bánya működött a nyugati területen. A fekete aranyat a vonatok Totonba szállították, melynek hatalmas rendezőpályaudvarai voltak. Innen a szén tovább utazott a Trent folyó menti erőművekbe, vagy még messzebre. Sajnos nagyon sok bánya az 1980-as években bezárt a területen, és velük együtt a nottinghami és a Castle Donnington-i erőmű is. Jelenleg az általunk kezelt területen nem találunk működő szénbányát, amik megmaradtak, azok Mansfieldtől északkeletre esnek. A teherforgalom nagy részaránya miatt, a vágányok többsége csak teherforgalomra van megnyitva. Ezen vonalak biztosító berendezései alacsonyabb biztonsági szintű forgalomirányítást tettek lehetővé, egynél több vonatot engedve egyidőben, egyazon térközbe.
| |