SimSig Irányítóközpontok

Trent leírás

A valós Trentnek - melyet 1969-ben nyitottak meg - a területe dél felé Loughborough északi végéig, kelet felé Nottinghamig, észak felé Chesterfield határáig, és dél felé Spondonig terjed. A SimSig verzióban megtaláljuk még a Kirkby Summit panel egy részét Mansfieldig, és számos alakjelzős szolgálati helyet kelet felé Newark és Allington irányába. A Robin Hood vonal déli részét szintén tartalmazza. A SimSig fejlesztőgárdájának meglepetésére a valós Trent részben a "Nottingham Express Transit" (NET - nottinghami villamoshálózat) rendszer egy része fölött is "uralkodik", mivel a Robin Hood vonal és a villamos párhuzamosan futnak, több vasúti átjárón osztozva. A megnyitás idején a körzetben a szén volt az uralkodó, számos bánya működött a nyugati területen. A fekete aranyat a vonatok Totonba szállították, melynek hatalmas rendezőpályaudvarai voltak. Innen a szén tovább utazott a Trent folyó menti erőművekbe, vagy még messzebre. Sajnos nagyon sok bánya az 1980-as években bezárt a területen, és velük együtt a nottinghami és a Castle Donnington-i erőmű is. Jelenleg az általunk kezelt területen nem találunk működő szénbányát, amik megmaradtak, azok Mansfieldtől északkeletre esnek. A teherforgalom nagy részaránya miatt, a vágányok többsége csak teherforgalomra van megnyitva. Ezen vonalak biztosító berendezései alacsonyabb biztonsági szintű forgalomirányítást tettek lehetővé, egynél több vonatot engedve egyidőben, egyazon térközbe.

 


Bővebben: Trent leírás

Royston

Royston a kezdők szimulációja. Eredetileg ez a rövid szakasz is a King's Crosshoz tartozik, de terjedelmi okokból kifolyólag a szimulációba nem fért bele. Ezért aztán íme, itt van a teljes szakasz -- és csatlakoztatható a King's Crosshoz.

A szimuláció Royston állomást és az iparvágány-kiágazásait fedi le. A vágányhálózat a '70-es évek második, '80-as évek első felét tükrözi. Azóta e vágányok többsége már a múlté, de a biztosítóberendezés nagy vonalakban változatlan maradt. A központ hatáskörzete délen Baldockig terjed (innen a KX veszi át az irányítást), északon Sheperth-ig, de ezek a nyíltvonali szakaszok már automata térközjelzőkkel vannak ellátva.


Képek: VW1, Menetrend, F2,

Bővebben: Royston

Liverpool Street

A Liverpool Street fejpályaudvar London keleti kapuja. Innen indulnak és ide futnak be az essexi és angliai személyvonatok -- ez évente mintegy 72 millió utast jelent.

A csarnokban található 18 perontól induló vágányok egy 6 vágányos pályában folytatódnak mintegy egy mérföld hosszan Benthal Green megállóig, az első elágazásig. Innen négy vágány fordul északnak Hackney Downs, Cambridge és King's Lynn felé, másik négy vágány vezet tovább keletre Startford, Shenfield, Southend Victoria, Colchester és Norwich felé.

Bár a pályaudvar elhelyezkedéséből következően a posta- és pályafenntartási vonatokat leszámítva egyáltalán nincs teherforgalom, a forgalmasabb órákban a személyforgalom olyannyira besűrűsödhet, hogy egy pár perces késés továbbgyűrűzve összességében akár egy órányi késést is okozhat a követő vonatok menetrendjében!


Képek: VW1, VW2, MSG,

Bővebben: Liverpool Street

Gloucester

A terület központja Gloucester, négy fő vonalat kapcsol össze: Birmingham, Swindon, Bristol és Newport. Szintén a fővonalból ágazik ki Droitwich, Norton Jn és Sharpness. Gloucester állomás négy átmenő vágánnyal és két csonkavágánnyal rendelkezik, amiből az egyik peronos vágány a másik (a Horse Box nevű) rakodóval rendelkező vágány.

Elérhető menetrendek:

GLOUCESTER Summer 2005 SX - AtR
GLOUCESTER 1985 V1.112
GLOUCESTER 1985 V1.112 0530
Gloucester 2007 V1.0 (kitalált, Manadude2 készítette)


Képek a galériában: megnéz

Bővebben: Gloucester

Westbury

Westbury kezelési körzetét A Katedrálisnak is szokták hívni, hiszen olyan kiterjedt. Keleti irányban egészen Readingig miénk a terep, Swindon felé a melkshami elágazásig, Bristol felé a trowbridge-i vonalig kezelünk, dél felé pedig Salisbury irányában irányítunk, ezek mellett pedig a yeovili kezelési központot irányítjuk a weymouth-i vonalon, illetve nyugat felé Exeter felé küldhetünk vonatokat.

A Westbury melletti rendezőpályaudvarok sok feladatot szolgáltatnak, tehervonatok egész nap, míg szerelvénymenetek reggel és este közlekednek. Kőszállító vonatok a mereheadi és a Whatley-i kőbányákból közlekednek, melyek szintén kezelhetőek.



Bővebben: Westbury

Tamogatóink:


 

Partnerek: