Hírek

SimSig három új központot jelentetett meg

Llangollen (ejtsd: hlangohlen): a Llangollen-i múzeumvasút vonalat irányíthatjuk Walesben. Igazából nem nagy kihívás, ha jól emlékszem öt szolgalati helyet irányíthatunk benne. Kezdőknek vagy az esti sor melle ideális. A forgalom gőzmozdonyokkal és dízel-mechanikus motorkocsikkal bonyolódik (bar a vasútnak van pár nagylemeze is).

North Wales Coast: viszonylag nagy kiterjedésű hálózat, és sok "Absolute block" szakasz (kb. a magyar állomásközi, vonalblokkos rendszerre hasonlít, kötött menetiránnyal).

Carlisle: Anglia és Skocia határa a West Coast Main Line-on. Kétfelé üzemmódja van: '80-as évek és napjaink (a legfőbb különbség a tehervonati elkerülő megléte/hianya: 1984-ben egy balesetet követően nem állítottak helyre, hanem fokozatosan elbontottak) és kétfelé menetrendet is kapunk hozza, a korszaknak megfelelően. Én az 1979/1980-ast próbáltam ki. Sok-sok gépcsere és tolatási mozgás a jellemző rá.

Írta: Sünöcske

Forrás: http://forum.index.hu

Miért pont forgalomirányítás?

Teszik fel oly sokan ezt a kérdést, akik megtudják, hogy mivel is szeretem elütni az időt. Persze ennél durvább megjegyzések is tesznek az emberek, pl. Mi EZ sz@r? Mik ezek a csíkok? Ezért másokat fizetnek! Mi ebben a jó?

Azért, hogy válaszolni tudjak erre a kérdésre leírom hogyan jutottam el a vasúti forgalomirányító szimulátorokhoz.

A 70-es években családunk legfőbb közlekedési eszköze a vasút volt, munkába járáshoz, nyaraláskor, rokonokhoz és még az óvodába is vonattal jártam -tunk. Ebben a korszakba a kelebiai vonalon előfordultak a gőzös tehervonatok, a dízel személyvonatok, valamint ekkor zajlott a vonal villamosítása, is aminek következtében Leók és Szilik is megjelentek. Gyerekként emlékszem még a Kis- és Nagy-Buramai tehervonatokra. Ekkor tájt utaztunk le a Bolgár tengerpartra ami hosszú vonatozást jelentett, hálókocsiban alvással és persze az elengedhetetlen büfékocsival, ahol mindig megkaptam a füstös, száraz, olykor alufóliába beleolvadt csokimat, és Tarubimat. 


Első találkozó

Bővebben: Miért pont forgalomirányítás?

Newcastle-i találkozó

A SimSig hivatalos találkozóját július 14-én tartják a program készítői. A találkozó helyszíne a Newcastle-upon-Tyne-ban található Hotel Bridge. A találkozóra a nevezési díj 8 font (kb. 3000Ft), amibe egy svédasztalos ebéd is beletartozik.

Remélhetőleg a találkozón új központokat is bemutatnak, illetve közzé is teszik. 

Megjelent az NLL scroll--os központ.

Április végén közzétették a North London Line (NLL) scroll-os változatát. A szimuláció jelenleg a 2.131.0.0-os verziószámot viseli. Sajnos a scroll-os változat a régi több képernyős központ által elmentett játékokat nem tudja betölteni. Újdonság a központnál, hogy készítettek egy Fringe screen-t (perem képernyőt), aminek az a szerepe, hogy három becsatlakozási pont forgalmát is láthatjuk, illetve irányíthatjuk, ha a forgalom azt megkívánja. 

A letöltése egyszerű, a http://www.simsig.co.uk  oldalon regisztrálni kell, és be kell lépni, ezután a downloads menüpont alatt megtaláljuk a Beta verziókat.

Hamarosan kipróbálom, hogy hálózatban melyik központtal lehet összekapcsolni és milyen közös menetrendet lehet hozzá letölteni.

Legyél Te is forgalomirányító!

Snail Sims 


Új "korszak" a SimSig-ben!

Új "korszak" kezdődött a SimSig világában, ugyanis megérkeztek a 2.223.1-es verziójú rendszerfájlok. A régebbi központok még nem igénylik, de az új, illetve újabb verziójú irányító központok működtetéséhez már elengedhetetlen az új rendszer. Ennek örömére letölthető néhány régi központ, Exeter, Swindid és Westbury az új telepítőre átírt verziója is. Ezenkívül két béta központot is kipróbálhatunk, amennyiben regisztrálunk a simsig.co.uk oldalon.


Bővebben: Új "korszak" a SimSig-ben!

Új központok!

Ingyenesen letölthető a www.simsig.co.uk weboldalról a South Humberside és a Worksop.

 

Az egyik újonan kiadott központ a South Humberside, ami kilenc képernyőnyi területet foglal el. Az irányító központot hét munkaállomásra osztották fel. A South Humberside központhoz hálózaton keresztül nem csak kliensként lehet csatlakozni, hanem a Worksop és a Doncaster irányító központokkal is. A telepítőhöz adott menetrend 2009 október 15-i menetrend alapján készült. A menetrendet kétféleképpen indíthatjuk el, az egyik 00:00-tól, a másik 04:45-tól kezdődik. Összesen 621 vonatmozgást kezelhetünk le a 25 órás időszakban.

 

Bővebben: Új központok!

2011. március 20. Online játék

  

Egy egész napos ONLINE játékot tartok 2011.03.20.-án!

Reggel 08:00-tól lehet csatlakozni a játékhoz, és ha lesz elég jelentkező 19:00-ig maradok a gép előtt.

A TRENT központhoz lehet kapcsolódni, Roger Wilco-n keresztül kommunikálunk.

A fórumon fogom közölni az IP címet, és a központ nevét!
A központ választása a jelentkezők számától függ.


A Roger Wilco használatával beszélhetünk egymással a hálózati játék alatt. 

Várom a jelentkezőket! (kezdőket is!)

 Legyél Te is forgalomirányító!

 Murai László (Snail Sims)

Bővebben: 2011. március 20. Online játék

Újabb területeket jelentett be a SimSig csapata

Ahogy a cím is tükrözi, a SimSig fejlesztőgárdája nem tétlenkedik. Újabb két területtel gazdagodik a SimSig népes családja, melyek Sheffieldhez és Trenthez lesznek csatlakoztathatóak. A bejelentés persze nem szó szerint történt, hanem a már megszokott módon, a sorok mögött olvasva, illetve homályos utalások útján találhattam rá az örömteli információra.

Bővebben: Újabb területeket jelentett be a SimSig csapata

Tamogatóink:


 

Partnerek: